Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

KAXL s.r.o.
Dukelská 240/16
tel: 555 441 445
info(a)kaxl.cz

Doprava a platba
Doprava a platba

Tato stránka je součástí Obchodních podmínek.

 

MOŽNOSTI DOPRAVY - DODACÍ PODMÍNKY

Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě zasíláme prostřednictvím České pošty nebo využíváme služeb přepravní společnosti GEIS nebo PPL. V případě nadměrně těžkých (nad 50 kg) nebo balíků větších rozměrů zasíláme zboží přepravci Česká pošta nebo PPL Sprint/DHL. Zboží si také můžete vyzvednout osobně na naší provozovně v Bílovci, adresu najdete v kontaktu. V případě nesprávného výpočtu ceny poštovného eshopem Vás budeme kontaktovat a cena poštovného může být následně upravena podle ceníku.

Pro přepravu společností GEIS, PPL nebo DHL je nutné k objednávce uvést Vaše telefonní číslo, aby Vás řidič mohl kontaktovat ve chvíli, kdy k Vám poveze balík. V případě přepravy Českou poštou, GEIS nebo PPL je na uvedené telefonní číslo také zasíláno oznámení o stavu přepravy balíku. Takže budete ihned vědět, že dopravce balík převzal nebo kdy Vám jej bude doručovat.

Poštovné ZDARMA platí pouze u zboží, které je označeno jako „doprava zdarma“ a to dopravcem dle našeho výběru (převážně Českou poštou). Poštovné zdarma neplatí pro velkoobchodní prodej a je nabízeno pouze pro Českou republiku.

Ceny poštovného níže jsou uvedeny včetně DPH.

 

 Důležité pro Slovenské zákazníky

Cena za zboží bude účtována vždy v Českých korunách. V případě objednání na dobírku dopravce tuto cenu přepočítá podle aktuálního kurzu na €uro v den doručování na Slovensku.

Pokud chcete nakoupit zboží na firmu bez DPH, napište prosím tento požadavek do poznámky k objednávce. Je nutné v objednávce vyplnit DIČ a celou adresu firmy.

  

Česká poštaČeská pošta - ceník poštovného a balného (pouze ČR)

Balík „Do ruky“

  • 0 - 30 kg: 110 Kč
  • 30 - 50 kg: 200 Kč
  • dobírka: + 40 Kč 

 

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku a datem doručení.

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.postaonline.cz/zmenadorucenionline/ , kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu nebo emailu můžete změnit termín nebo místo pro doručení své zásilky.

Standardní úložná doba balíku je 7 dní, tuto dobu lze zdarma na požádání u Vaší pošty prodloužit až na 15 dní. Toto lze provést online nebo telefonicky na poště. Tzn., že v případě neúspěšného doručení nebo nevyzvednutí leží balík na poště a po uplynutí úložné doby se vrací odesílateli. Sledování zásilek je možné na adrese: www.postaonline.cz/trackandtrace/

  

PPLGEIS - ceník poštovného a balného (ČR i SR)

GEIS vnitrostátní balíková přeprava – pouze ČR

  • 0 - 30 kg: 110 Kč
  • 30 – 50 kg: 200 Kč
  • dobírka: + 40 Kč

 GEIS mezinárodní balíková přeprava na Slovensko (platba pouze na dobírku nebo kartou přes eshop)

  • 0 - 30 kg: 250 Kč
  • 30 - 50 kg: 350 Kč
  • dobírka: + 40 Kč
  • nad 50 kg: nenabízíme
  • (platbu na bankovní účet neumožňujeme kvůli vysokým poplatkům za převod ze zahraničí)
  • maximální rozměry balíku: 120x80x60 cm

Sledování zásilek je možné na adrese: www.geis-group.cz

 

ČPPaletová přeprava Česká pošta nebo PPL Sprint (pouze ČR)

  • přeprava balíků nadměrných rozměrů a balíků těžších než 50 kg
  • cena za každou paletu je 840 Kč
  • dobírka: + 40 Kč

  

 

Osobní odběr

Zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží na provozovně. Možná je i platba předem na účet a následné vyzvednutí zboží na provozovně. V Bílovci je možné zaplatit platební kartou.

Adresa provozovny pro osobní odběr v Bílovci (hlavní sklad)

  • KAXL s.r.o., Dukelská 240/16, 743 01 Bílovec, Mapa->
  • Provozní doba: Po - Pá 8:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00
  • Parkoviště ve dvoře
  • Prodejna je z hlavní cesty

 

MOŽNOSTI PLATBY - PLATEBNÍ PODMÍNKY

Dobírka - nejjednodušší a nejrychlejší způsob

Objednané zboží Vám zašleme na dobírku, což znamená, že toto zboží uhradíte v hotovosti řidiči při převzetí balíku. Poštovné a balné účtujeme dle výše uvedených cen. Tato služba je zpoplatněna částkou 40 Kč. (Při zaslání na Slovensko je poplatek již započten v ceně dopravy)

Při zaslání balíku na Slovensko uvádíme cenu v Kč a dopravce následně přepočítá cenu na €uro podle aktuálního kurzu ČSOB banky.

UPOZORNĚNÍ: platbu při převzetí zboží není možné provést pomocí platební karty, tuto službu nenabízíme. Je tedy nutné dopravci zaplatit v hotovosti.

 

Platba předem na bankovní účet

Po potvrzení objednávky odešlete platbu převodem na náš bankovní účet na základě údajů, které Vám přijdou na Váš email. Zboží Vám bude odesláno, jakmile bude platba připsána na náš účet (zpravidla 2 dny od odeslání platby) a zboží naskladněno. Číslo našeho účtu je 43-5598750297/0100 a variabilní symbol (VS) je číslo objednávky. Na vyžádání můžeme vystavit zálohovou fakturu.

UPOZORNĚNÍ: Tento způsob platby není možné využít ze zahraničních bankovních účtů.

 

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Pokud je balík viditelně poškozen, tak jej nepřebírejte a informujte nás emailem nebo telefonicky.

Zákazník je povinen prohlédnout balík bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o škodě za přítomnosti dopravce. Je taky možné uvést na přepravní list, že balík byl poškozen a reklamaci uplatnit později. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce a veškeré zboží je pojištěno. Na základě správně vyhotoveného záznamu o škodě bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.

V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, zákazník nahlásí škodu na zboží nejlépe telefonicky u dopravce nejpozději do tří pracovních dnů od dodání. Tím se výrazně urychlí a zjednoduší proces reklamace.

 

Přišel Vám poškozený balík?

V případě, že balík byl doručen přepravcem GEIS, PPL nebo DHL

  • Zavolejte na infolinku přepravní společnosti a nahlaste, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku. Tel. číslo najdete na přepravním štítku na balíku.
  • Dopravce si pro zboží přijede a doručí jej zpět odesílateli.
  • Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
  • Při předání zboží dopravci dostanete „záznam o škodě“, na jehož základě Vám zboží můžeme vyměnit. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
  • Ihned poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.

 

V případě, že balík byl doručen Českou poštou

  • Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce, že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.
  • Důležité: Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
  • Po předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.
  • V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci. V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci. Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email. Je nutné, aby byly všechny údaje dobře čitelné.
  • Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží a případného vyzvednutí poškozeného zboží.
  • DŮLEŽITÉ: Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme.